پاورپوینت شناسایی وارزیابی جنبه های زیست محیطی

  • پاورپوینت شناسایی وارزیابی جنبه های زیست محیطی

    توضیحات کوتاه:
    ISO 14001 سیستم مدیریت زیست محیطیEMS اصلی ایجاد برنامه ای برای جنبه های زیست محیطی سازمان است یعنی اینكه یك سازمان می تواند گواهی ایزو 14001 را دریافت نماید هر چند كه بسیاری از جنبه های زیست محیطی مربوطه آن از


    توضیحات کامل:

    جنبه های زیست محیطی

    سازمان باید روش یا روش های اجرایی برای شناسایی جنبه های زیست محیطی فعالیت ها  محصولات یا خدمات خود كه می تواند آنها را كنترل كند و بتوان انتظار داشت كه برآنها تاثیر گذار باشد به منظور تعیین آن جنبه هایی كه پیامدهای بارزی بر محیط زیست داشته یا می توانند داشته باشند ایجاد نموده و برقرار نگهدارد.سازمان باید اطمینان حاصل نماید   كه جنبه های مربوط به این پیامدهای بارز در تعیین اهداف كلان زیست محیطی منظور شده است .سازمان باید این اطلاعات را بروز نگهداری نماید.

    متدولوژی جنبه های زیست محیطی

    شناسایی جنبه ها برای گروه دوم ( ریسكهای ایمنی ):

    شناسایی ریسكهای ایمنی با توجه به دیاگرام فعالیتهای اصلی سازمان ، فعالیتهای فرعی و نیز زیر فعالیتها توسط مسئولین قسمتها با تائید نماینده مدیریت صورت می گیرد. ورودی فرایندها شامل مواد اولیه و انرژی های داده شده به فرایند و خروجی ها شامل ریسكهای ایمنی می باشد.

     كلیه ریسكهای شناسایی شده كه ممكن است پیامد بارز زیست محیطی به همراه داشته باشد به عنوان وضعیتهای اضطراری شناسایی شده و برای كنترل آنها دستورالعمل تدوین خواهد شد.


    تضمین

 براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد

 

 


دانلود رایگان مقاله9 زیست ,جنبه ,محیطی ,شناسایی ,سازمان ,ریسكهای ,زیست محیطی ,سازمان باید ,شناسایی وارزیابی ,پاورپوینت شناسایی ,وارزیابی جنبه ,پاورپوینت شناسایی وا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سکوت آینه اسلام ناب محمّدی صلی الله علیه وآله وسلم YourSamp keilyxisixv59 Diary ° Green petals ° داستانی